DIY: Sundae shoes


Viimeinkin sain valmiiksi jätskipopot. Edellisen päivityksen jälkeen kengät ovat siis saaneet viilennystä kantapäihinsä, vohvelia on ruskistettu lisää ja reunoja koristaa kohokuvio.

I finally finished my Sundae heels. Some ice-cream has bee added on the back of the heel, waffle got a nice tan and the sides of the heels got a lace-like embossing.

 

Kuvaan, alapuolla, on koostettu millaisista materiaaleista kengät koostuvat. 
Lisäksi on tullut käytettyä mm. spraymaalia ja kuivapastellia.

Picture below shows what materials have been used for making these heels. 
Along with these I also used materials such as spray paint and dry pastels.
 
Displayed materials are only directional, not absolute. Photos in this collage (except heels) are from Google.


 Kengät väittävät olevansa kokoa 38, mutta ne ovat kyllä selkeästi pientä mitoitusta.
Omaan käyttööni ne eivät kuitenkaan tule, sillä ne eivät ole ihan tyyliseni.  Saatankin siis jossain vaiheessa myydä ne.

 Elikkäs, mitä mieltä siellä ollaan? 


It says in the bottom that they're size 38, but I think they're more like size 37. 
I won't be using these heels myself, because they are not my style, hence I might sell them someday.
 
So, what do you think?

Comments