DIY: Wonderland bag




Edesmenneen isoäitini laukku löytyi unohdettuna vanhempieni luota. Kukaan ei oikein innostunut tästä yksinkertaisesta vanhasta kassista tällaisenaan, joten päätin hieman tuunata sitä sellaiseksi, että itse tulisin sitä käyttämään.


At my parent's house I found this old and simple bag which used to belong to my granny. Nobody seemed to want it and it just laid there unused and forgotten, so I decided to give it a new life by decorating it to suit my style better.


Vähän kangasta, pari askartelusydäntä, paljon liimaa, muutamat niitit sekä tuunatut hiuskukat, ja kassilla on taas uusi elämä. Kukat saa irti tarvittaessa ja niiden paikkaa voi vaihtaa helposti, koska ne ovat kiinni vain klipseillä.


To achieve that I used a small piece of a fabric, lots of glue, two small plastic hearts, couple of studs and some revamped hair flowers. If I want to, I can always take off the flowers or change their places because they're only attached with hairclips.


Tunnearvoa sisältävät esineet on hyvä muokata sellaiseen kuntoon, että niitä tulee käytettyä ja että ne pääsevät näkyville. Miksi turhaan jättää ne pölyttymään laatikoihin? Eri asia sitten taas, jos harrastat muistolaatikoita tai aikakapseleita. 


I can't think of a reason not to revamp items with just sentimental value, if they'd otherwise just collect dust in some drawer. I think it's better that they are on display or in use. It's a totally different thing if you are into memory boxes or time capsules.


Mitä mieltä olette asenteikkaasta Ihmemaa-laukustani? Kukilla vai ilman?


 So, what do you think of my little punkish Wonderland-bag? With or without the flowers?

Comments