Colouring

Hei, tuli tässä mieleen, kun päädyin taas kerran avaamaan kansioitani (koneelta ja hyllyltä), että oisko teillä kiinnostusta värittää mun ääriviivapiirustuksia?

Voisin laittaa niitä vaikka Dropboxiin .pdf ja .psd muodoissa, ja antaa halukkaille linkin. Tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että tarvitsette joko tulostimen (jos väritätte käsin), tai jonkin kuvankäsittelyohjelman (photoshop, sai, gimp...).

Mulla ei ole mitään hajuakaan, millaisia ääriviivahommeleita tuola on, mutta koluan niitä läpi sitten, jos edes yksi innokas löytyy. Voisin veikata että lähinnä naisia, Disneytä ja ehkä pari eläintä.



Translation:

Hey, a small idea hit me when I was browsing through my files. Would you be interested in colouring some of my line art? I could upload them on Dropbox as .psd and .pdf files, and give link to anyone who's interested. This means that you either have to own a printer or some kind of a graphics software (such as photoshop, gimp, sai...).
I have no idea what kind of line arts do I have there, but I will check them out if there's at least one who's interested. Mainly Disney, women and maybe couple of animals, I guess.

Comments

  1. Joo, tahtoo värittää! Oon ottanu tavaksi iltasin ennen nukkuun laittoo väritellä ja just eilen aattelin et oispa kiva värittää välillä jotain mielekkäämpää ku jotain rumia kenkiä tai avaimia värityskirjasta.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi värityskirjojen kuvat on kyl vähän tökeröitä ja yksinkertasia välillä. :) Mä laitan sulle sähköpostilla linkkiä kun oon saanu noita ladattua droppariin.

      Delete
  2. Oi, mä voisin olla kiinnostunut. ^^ En ole mitään aikuisten värityskirjoja hankkinut, kun nehän on sellaista pikkuruisten väritysalueiden nyhräämistä. Mutta muiden kuin psykedeelisten pikkukuvien värittely voisi olla tosi kivaa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semmosiahan ne vähän on joo. Ite ostin yhen, mutta päädyin lopulta piirtämään niistä kuvista parempia enkä värittämään niitä. :D
      Laita mulle sähköpostia (kasipalloart@gmail.com) niin laitan sulle linkkiä kun saan kuvat käytyä läpi.

      Delete
  3. Minäkin haluan, jos laitat jonnekin mistä saa ladattua .psd-muodossa. Photoshopilla värittelyä olisi hyvä harjoitella.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laita mulle sähköpostia (kasipalloart@gmail.com) niin laitan sullekin linkin. :) En viitsi yleisesti jakaa kun muuten nää lähtee leviämään ihan holtittomasti.

      Delete
  4. Mä haluun jakaa ihan holtittomasti... eiku! (ahahahaaa! Oli pakko, en vaan voinu vastustaa kiusausta.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olishan tää pitäny arvata. :D

      Delete
    2. Mitä muutakaan tähän nyt vois vastaa :D

      Delete

Post a Comment